2000

Godmörgon på er, mår ni små människor bra? :) Jag väntar på att Hanna ska komma hit (om en halvtimme) såå ska vi åka till golfklubben och lira lite boll liksom.

Men vet ni? Jag har tänkt på en sak, jag har ett svagt minne om att jag och Sandra kan ha diskuterat det någon gång förut också på väg till/hem från skolan, haha det är då våra djupa samtal äger rum :) Inte för att det här var så djupt..men iallafall. Vi levde när året ändrades från 1999-2000, och det är ju väldigt stort! Men på det nyåret så visste jag knappt vad som hände, jag kröp under sängen när fyrverkerierna startade för att vara sällskap med Pysen. Jag drack mjölk till den fina måltiden och satt jätteutråkad medan dom vuxna pratade glatt. Ett nytt milenium och jag märkte ingenting, förutom det att markolio sjöng sin låt "milenium 2" och att jag, Sandra och Jasmine bytte massa gula klistermärken där det stod "2000" på. Jag skulle vilja fira det nyåret på nytt, när jag är lite äldre :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo det är bara bra tack som frågar=D

Jag hoppas din helg har varit lika bra eller? =D

2009-08-17 @ 19:30:24
URL: http://missadolfsson.blogg.se/
Postat av: Emma

I agreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

du kan ju sända ett sms om du vet nåt om träning i veckan, fick nåt mail av din mami som inkluderade det, utan detaljer

2009-08-17 @ 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0