Haaard work work

Ah gud, det är inte kul att vara otränad iallafall, det är en sak som är säker! Stack ut och sprang med laget idag, ett varv på 2.5 kanske? det är inte så långt, visst. Men efter det skulle vi springa 10 st intervaller på några hundra meter, jag höll på att dö. Förra sommarn låg jag först hela tiden, nu låg jag bland dom sista. Och innebandyträningarna börjar nästa vecka, skam på mig!

På tåget händer en hel del konstiga saker har jag upptäckt nu i sommar, Emma har varit den som fått reda på alla dom via små sms från mig :)
I luckan : Vart ska du?
Mannen: Ingenstans
Luckan: va?
Mannen: Ingenstans
Luckan: jaha..men eh..det finns inte
Mannen: Nähä

och så gick han därifrån, hahaha?


Moppäääbrudar idag! Det började spöregna på vägen dit så Ida blev helt dyngsur och jag satt som tur var bakom henne så jag blev bara blöt på mina ben, men det kändes som hagel. (Väldigt vacker bild förresten :)

Kommentarer
Postat av: idahultman

sååå vackra :)

2009-08-20 @ 13:40:34
Postat av: Jennifer

alltid :)

2009-08-20 @ 18:24:52
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0