Hemma nu!

Från kära Leksand, där är det väldigt mysigt! Galet bra väder har det varit, men det kanke det har varit här också? :) Vi har solat, golfat, badat (!! första gången i år i Sverige) och spelat kort och tvspel och massa sånt. Jag, pappa, mamma, Jessica och Tobbe kom dit på söndagen, på måndag kom också farbror Sören och kusin Melina.  Vi har haft massa besök av änderna och jag har både sänkt mig och höjt mig. Jag har blivit sönderbiten av myggen också, helt sjukt! På en golfbanan kryllade det av dom, så när det var stekande hett behövde jag sätta på mig regnbyxor för att inte bli mer biten.

Precis innan vi skulle åka ringde restaurangen mig och frågade om jag kunde jobba imorgon, så då blir det ut till golfklubben igen. Ska försöka hinna träna ltie innan också, det behövs!


Alla små änder + min kusin. En and var halvblind och haltade, stackars liten :(

Kommentarer
Postat av: elin

Nu är fler bilder ute! Det har varit sjuukt bra, hur har du haft det? Vi har ju typ inte setts någonting!!?!?! SKANDAL ju!!!



pussar <3333

2009-08-08 @ 22:54:56
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/
Postat av: Helena

du och ja får bilda klubb :P vi <3 dalarna xD <333

2009-08-09 @ 13:01:18
Postat av: Jennifer

yes, dalarna rules! :) Jag åkte förbi stället ni var på tre gånger eller nåt, typ Dalekarlia? :)<333

2009-08-09 @ 22:28:18
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0