Ibland är det kul

Haha det var lite kul idag, jag blev bjuden på fest! Två killar gick upp för backen mot kiosken, jag såg att dom var unga och spanade in dom lite när dom kom närmare. Dock var ingen av dom särskilt snygga. Dom köpte lite korv eller nåt och gick och slog ut. Efter ett litet tag kom dom tillbaka och sa att dom behövde människor till en fest som skulle vara ikväll, hahah. Om någon skulle varit med mig kanske jag skulle sagt att jag skulle komma, men istället avslöjade jag min unga ålder vid 14 och 18åringarna fick stora ögon och stack ganska fort, hahaha. Lite roliga saker kan minsann hända när man står i den lilla dryga kiosken. En banvärd satt med mig också och så kollade vi på alla som spelade km, grattis Emil och Natta som vann! 
  Imorgon blir det inspel på Haninge, tävling på tisdag. Nu ska jag kolla golf, Go Tiger!


Haha jag ser ut som en riktig tönt :D Från förra tävlingen, nu har några av oss gått vidare och ska spela på tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0