I'm a bad blogger

Jag är dålig på att blogga, jag vet. Jag tänker helt enkelt inte på att sätta mig framför datorn helt enkelt, tills jag behöver göra något då jag gör det och sen börjar kolla in andras bloggar. Då kommer jag på - jag har ju också en blogg! Men dock inget intressant att skriva..Imorgon ska jag spela med Hanna på Bro-Bålsta, det var länge sen jag träffade henne! På tisdag kommer min syster hem från Magaluf, så då ska jag genast tvinga med henne på shopping :) Jag behöver verkligen åka och shoppa, men jag vill inte haha. Jag har börjat tycka att det är tråkigt, kan ni fatta?
En annan sak som är tråkig är min blogg, inga bilder eller någonting, bara massa skittext, usch och fy på mig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan hur mår du ? =D

2009-08-16 @ 19:38:54
URL: http://missadolfsson.blogg.se/
Postat av: Emma

I like it :D

2009-08-16 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0