Mami, I Don't Want To Go To School

Om bara några timmar är sommarlovet slut, och jag sörjer :( Det är förmodligen inte så jobbigt som jag tänker att det kommer bli, men jag tänker bara på dom långa spanskalektionerna vi kommer att ha, dom jobbiga SOlektionerna som jag inte kommer fatta någonting av, dom dumma matteproven vi kommer att ha som jag inte kan komma högre än VG+ på (visst det är inte dåligt, men det blir lite tjatigt efter 6 prov irad..), dom bajsiga bild óch slöjdlektionerna vi kommer ha, den långa viksjöjoggen, alla OK-varven, åååh jag orkar inte :( Kan vi inte bara få sommarlov liiite till?


Jag hoppas bara nian blir lite mindre jobbig än åttan, det har jag hört..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0