Packa Packa

Nämen tjaaaa :) Jag kollade precis på Djungel George, det var ett tag sen. Men bra tajming, för flera år sen när vi var i Dalarna och det regnade varje dag så satt vi och kollade på den minst 5 gånger, lite kul att se den nu igen dagen innan jag åker!
   Jag och Emma har plockat blåbär idag, det fanns en himla massa. Sen käkade vi upp dom fort som fan haha, men det var det värt, bara man sockrade dom lite (a) Jag har fått låna två böcker och en film av henne till denna vecka, tackar!
   Nu måste jag packa, vet inte riktigt vad jag ska ta med mig. Farmor sa att det var på väg en värmebölja hit så det är ju najs! Jämna ut min otroligt snygga bränna lite kanske?

Jag bloggar väl kanske imorgon, så vi hörs då. Nu är det dags för packning, suck..


Inte riktigt dom här böckerna igen, dom tog jag med mig till Thai :) fast dom tog slut riktigt fort..

Kommentarer
Postat av: Ida

söt header :)

2009-08-01 @ 22:35:16
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0