P.S I love you

Hey you. Idag har vi spelat in, skulle först spela med Viktor, Adam och Örjan men Linda bytte som tur var in sig i vår boll. Vi var inte dom mest seriösa kanske, men nu har vi spelat in den. Imorgon är jag nöjd om jag spelar okej bara, behöver varken vinna eller gå vidare faktiskt, bara jag spelar bra :)

Jag har precis kollat på filmen P.S I love you, inte alls lika bra som boken, usch nej. Den var inte så värst sorglig heller, fast sen satt ju jag inte i värsta bästa stämningen heller men nej, den var lite av en besvikelse!



Adjö

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jag tycker också att den var dålig XD

2009-08-10 @ 21:42:38
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Är man i en av fyra veckor gråter man mycket iaf :) hahaha

2009-08-10 @ 22:16:53
Postat av: Jennifer

jag grät inte en tår :) boken var mycket bättre!

2009-08-13 @ 11:07:14
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0