Someone stop the time?

Jag behöver ett längre sommarlov. Nu när jag ligger här ute på altanen och solar så kommer jag på en sak, jag har knappt gjort något "somrigt" alls under sommarlovet. Det har gått alldeless för fort. Första doppet i år tog jag i augusti, första doppet förra året tog vi väl i maj-juni nångång när vi alla cyklade ner till Lövsta. Jag har fortfarande kvar mig bikinilinje från Thailand (i februari) för att jag knappt har solat någonting. Jag har spelat massa golf, och jag älskar att vara på golfklubben, så det ångrar jag inte. Men dagarna har bara gått förbi och jag hinner inte med helt enkelt!

Nu ska jag njuta av solen medan den fortfarande finns, om ett tag måste jag åka och jobba. Men det kan vara mysigt det också, om det inte kommer några och jag får sitta ute med min bok. Pusshej, jag saknar er mina små vänner!








Kommentarer
Postat av: Elin

Jaduuu, det måste bli ändring på det här! Vi måste ju i alla fall ses innan skolan börjar!!!! Puss<33

2009-08-09 @ 12:45:55
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0