Springning.....igen

Bläää, idag började skolan. Vi fick vårat schema och fick lyssna ett litet tag inne i aulan, sen stack vi :) Vi flickor gick och la oss i gräset på vallen och snackade lite. När vi blev hungriga tog vi en tripp till lilla Ica, dock hade bara Elin och Amanda pengar, och Amanda (m co) tappade vi bort efter ett tag :) Vi stack hem och åt och efter det gick jag till Helena där vi bakade en liten kaka, på vår promenad senare träffade vi på Hanna så vi gick till henne ett tag och hade lite roligt :) 
   Snart ska jag ut i spåret igen..suck! Jag orkar inte, haha. Vart tog min träningsglöd vägen? Who took it?


Hanna och Helena för flera år sen (det var den enda jag hittade (a))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0