Tråk lockar fram lite andra sidor

Hejsan fejsan. Idag har pappa spelat km, han gick vidare så imorgon åker jag nog med honom och går lite caddie :) Idag har jag inte gjort någonting, vilket varit otroligt trist. Varit hemma med mamma hela dagen, på kvällen kom min syster och Tobbe och dom käkade här och vi åt tårta och lite sådant. Jag har varit på riktigt födelsedagsfirande humör idag iallafall, haha. Imorse gick jag upp och gjorde lite frukost på sängen till mamma, det var bara jag hemma så jag fick sjunga så vackert själv. När det blev tårtdags gick jag ut i köket och lärde mig hur man gjorde kaffe, samtidigt som jag letade upp några ljus och en liten blixt (från Grekland, 8 år sen ungefär haha) och satte i tårtan. Roligt har det varit faktiskt :) Emma visade mig en bild också på något pärlhalsband som tydligen jag hade gjort (?) så då blev jag sugen på att leka med pärlor och tog ner den dammiga kulasken från en hylla och gjorde lite halsband och armband, inte så snyggt faktiskt haha :D Men när jag har tråkigt blir jag alltid en aning kreativ av mig, börjar skapa massa skit.

Nu är jag skittrött, blir det av att bara ligga hemma hela dagen (och göra halsband), får se om jag finner sängen snart hehe.


Dammen hos mormor och morfar, passar väldigt bra in här! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja men det är sant, när jag har tråkigt brukar jag vilja göra nya designer eller skriva nånting :)

2009-08-23 @ 18:53:13
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0