Viasat Golf - inte bra!

Heeeeeeeeej. Jag sitter här hemma och nördar golf på tv, jag visste att den där kanalen inte skulle vara bra för mig! Plus att nu håller Europa på att förlora mot U.S.A så då blir man bara lite deprimerad.
    Jag har gått caddie åt pappa idag, h45 km, han spelade bra första sju, sen sprack det (om någon ville veta). Imorgon blir det skola igen, A-lagsdag, jippi! Dom dagarna är alltid så jäävla tråkiga, men bättre än lektioner antar jag..?

Nu ska jag vara nyttig hela veckan, en nyttig vecka har jag igen! :) Kanske är lättare nu när det inte är sommarlov, förra gången sprack det efter 3 dagar kanske. Usch, inte bra alls.


Kommentarer
Postat av: Tove

du har alltid nyttighets vecka jueee :)

2009-08-28 @ 17:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0