Baby it's a new way

Tjalalla vad jag har tråkigt. En match klockan 5 borta i täby är inte så skoj, då kan jag fan inte planera in något på hela dagen. Måste åka klockan 3 liksom. Och samma sak händer imorn, fast då är den klockan 6 och i jakan så det är bättre, men jag gillar ändå matcherna som är på morgonen mera! Jag kanske ska använda denna tid till att plugga..vi har himla svenska bokläsning + läsloggar klara till typ torsdag, jag har kommit halvägs i boken och inte skrivit en enda av 15 läsloggar, duktiiiigt.
  Någon som har något roligt att göra ikväll då? Då har jag inga planer heller, inga planer för hela helgen vafan. Måste skärpa mig, kan inte sitta här inne och ruttna hela helgen, då blir jag gaaalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0