döda mig nu

innan fredag nästa vecka för då måste jag se Calle igen. Tror jag är väldigt trött, började nästan gråta när Calle gick vidare, och Tove åkte ut. Berätta snälla en utförlig förklaring varför i helvete Calle är i FINAL?! åååååh, nu ska jag gå och sova. Och döda mig inte föresten, för nästa fredag är det luciiiiiiia, då kommer jag säkert vara så trött efteråt så jag slipper se calleflopp och får höra Eriks segertal i repris dagen efter :) Usch usch, använd skallen nästa gång svenska folket. 'sov gott

Och ge mig Toves utseende tack. Och hennes röst.

Kommentarer
Postat av: Tove

ska sitta på calles fan-läktare nästa fredag i globen - min skylt:

HA! HA! JENNIFER!

2009-12-05 @ 00:09:05
Postat av: JEnnifer

calle kommer inte vara i final, juryn kommer vägra komma dit om han är där så dom måste byta ut honom mot Tove! Alla kommer avboka sina biljetter jao

2009-12-05 @ 10:44:37
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0