Pepparkakshus

Tjulululu :) Vill ni höra lite om min dag igår? klar ni vill, eller ni har inget val :D
  Jag började hela alltet med att gå ner till ica för att köpa en bussremsa. Därifrån tog jag bussen tillsammans med Tove till stan. Där var vi i cirka 15 minuter tills Tove hade hittat sin present hon skulle köpa, haha. Då åkte vi tillbaka till kära gamla Järfälla och tog en tripp till Outlet istället. Där var vi i cirka 20 minuter kanske och jag fick hem en present. Efter det hade vi köpt massa pepparkaksdeg så vi åkte hem till Tove tovelito och gjorde ett pepparkakshus. Bland det fulaste jag har sett tror jag men det var riktigt kul ;D Värsta jobbet att få limmet att inte stelna ju, och Tove brände sig två gånger stackarn!
  När jag sen fick skjuts hem undrade Elin fall jag ville ut i pulkabacken igen, haha. Så dit gick jag efter middagen med en himla massa människor. Efter det var det så kallt så jag gick hem och tog en kopp varm oboy och la mig under en filt framför lite Vänner och Scrubs :)
  Jag var väl hemma cirka en timme igår, annars var det mest tåg och buss och hemma hos tove eller i pulkabacken. Idag istället har jag ingen aning om vad jag ska göra så det blir väl lite hemmasittande framför tvn probably.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0