I had to go throw it away


(tagen från Elins blogg, eller viksjoskolan.nu haha)

Idag slog det mig att detta förmodligen var mitt allra sista luciatåg någonsin som jag medverkar i. För jag menar, jag lär ju inte gå med i något sådant frivilligt, varför skulle jag? Jag är ju inte direkt bra på att sjunga, haha. Men det här var iallafall skitkul! Mycket roligare än förra året. Även fast det var extremt jobbigt att stå upp så mycket och länge hela dagen så var det deffinitivt värt det. På sista konserten med extranummrena och allt, det var apkul. Jag vill göra det igen nu när det är över. Då längtade jag bara till den sista låten för att jag var så trött hela tiden. You don't know what you got, till you're missing it a lot, hahahah.

Enough om lucia nu, nu är det ämnet avslutat och avbockat. I veckan är det dom allra sista lektionerna, wohooo! Innan dom måste jag VERKLIGEN göra min svenska, gud vad jag skiter i den hela tiden! Känner nästan inte igen mig själv :o Får ta och göra lite av den nu kanske. Imorgon blire shopping med Tove någonstans, vi kan inte riktigt bestämma oss vart, haha :) Sov gott


Kommentarer
Postat av: Sandra

justefan svenskan! -.-

2009-12-13 @ 17:27:24
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0