I have climbed the highest mountains

Alltid när man kommer hem från sådana här cuper så känns det alltid så tyst och tomt. Jag ville tillbaka redan när jag slängt in mina grejer på mitt rum och lagt mig i soffan. Men jag kommer nog bara vilja åka tillbaka idag och imorgon kanske, sen är det över, haha :). 
  Vi har iallafall spelat helt okej. Åkte ut i kvarten, och allt jag har att skylla på är sista gruppspelsmatchen som gjorde att vi inte vann gruppen. Dom gjorde mål 14.39 så det stod 3-2 till dom och gjorde att vi fick möta ett svårare lag i kvartsfinalen. Förutom dom sista 20 sekunderna den matchen så har cupen varit riktigt bra. Jag är nöjd. Nu är det hela 8 dagar kvar tills jag får träna innebandy igen, jag måste nog hålla igång lite därimellan känner jag! Men jag vill spela mera, kändes bra att vinna lite istället för fucking div1 och dj som vi verkligen inte kan hantera. 

Nu ska jag sova. Riktigt sådär jättemycket sömn har man ju inte fått på madrasserna i det lilla klassrummet som tillhörde 1a, haha. Jag låg ifs skönt men det var svinkallt och jag var hungrig och kissnödig! Nu vet ni det :) Haha, sov gott.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0