Im terrified but im not leaving

Hola mis amigooooos. Jag har blivit extremt lat ska jag berätta för er! Det är denna dumma lucia som gör det förmodligen, och så har vi inte så mycket läxor så dom få som vi har kvar skiter jag typ i helt, hehe (a) Dock har jag gjort min och Sandras spanska lite vackert så nu får vi MVG direkt ska jag meddela! Men jag har inte gjort det viktigaste av allt - läsa i min svenska(eller engelska)bok. Men vem pallish? Jag längtar nästan lite tills imorn, kan bero på att jag har extremt tråkigt nu men då har vi heldag i Lucian, och får träna med bandet, och veta våra platser. Fast jag vill bara veta, jag vill inte stå där hela tiden för då kanske det blir trååk liksom. 
  Nu blev det en himla massa tjat om lucia här bara, men vad mer? Jag vet faktiskt inte. Funderar på att gå och lägga mig nu..har redan kollat igenom hela facebook och alla bloggar som finns typ. Tvn är inte så underhållande heller. Får gå och lägga mig och läsa ur den dumma boken och somna lite sedan :) Sov gott små grodor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0