Lite underhållning i väntan på badrummet

Borta eller hemma - Hemma
Kladdkaka eller cheesecake - Kladdkaka
Regn eller snö - snööö :D
Silver eller guld - Silver
Orlando Bloom eller Johnny Depp - Johnny Deppish
Turkiet eller Grekland - ´hm..Grekland?
Twilight eller Harry Potter - Twilight
Dyra eller personliga presenter - Personliga
Sex eller kärlek - Kärlek
TV eller dator - måste nog säga TVn
Jul eller påsk - Jul
Bad eller dusch - dusch
Nagellack eller läppstift - Nagelack
Berg och dalbana eller vattenbana - Vattenbana, mihi
Jordgubb eller hallon - Jordgubbaar
Klänning eller kjol - Klänning
McDonalds eller Burger King - McDonalds i think
Sött eller salt - Beror på
Jay Z eller Eminem - ingen tack :)
Gina tricot eller H&M - H&M
Sthlm eller GBG - Vetifan, måste väl säga sthlm antar jag
Edward eller Jacob - Who?
Christina Aguilera eller Lady Gaga - Gagggga
Smart och olycklig eller dum och lycklig - Dum och lycklig
Att alltid gå runt och va olyckligt kär eller att aldrig bli kär - vet inte asså
Att aldrig mer få äta chips eller att aldrig mer få shoppa - chipsen förmodligen, även fast jag gillar dom mycket, hahaha :)
Att aldrig ha en pojkvän eller att aldrig ha riktiga vänner - Vänner är viktigt

Kommentarer
Postat av: Emem

"vänner är viktigt" men du svarade aldrig på frågan!! haha jag ska härmed analysera dina inlägg tills du spyr

2009-12-31 @ 18:10:24
Postat av: Jennifer

det var ett öppet svar min käre vän :)

2010-01-01 @ 01:52:17
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0