Poesi på hög nivå!

"Om jag en bra kamrat vill ha, tror jag nog du passar bra" - Sandrejja mc'mejja

"Förälska dig ofta. Förlova dig ibland. Men gift dig för sjutton så sällan du kan"
- Annelie

"Solen skiner. Lärkan drillar. Ingen vet vem Jennifer gillar"
- Kan vara svårt det, haha. Filip

"Stolt som svanen på böljan den blå var lilla Jennifer när hon lärde sig att gå"
- Johan

"Jag önskar dig lycka. Jag önskar dig fröjd. Jag önskar dig en fästman, och sen får du va' nöjd"
- Anton E. Där skulle fan bilden varit med, för den var grymt målad!

"Fem gången fem är tjugofem. Älska pojkarna med kläm"
- Niclas

"Om du möter en groda på livets stig, nyp den i örat och hälsa från mig" - Daniel

And ofcourse the grand final, bästa någonsin. Passar in som en smäck! Från Love:
"Hela söderköping luktar bränt, alla undrar - vad har hänt? Jennifer svarar helt kavat: Det är jag som lagar mat" 

HAHHAHAHAHA. Alla dessa dikter har jag hittat i en bok från 2:an gissar jag på. Alla fick gå runt och välja en dikt ur diktböcker och sen skriva in i varandras böcker. Fan askul att läsa, och jag och Emma garvade på oss när vi läste den där sista. Shit, det är fan jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0