Saaaankta Luciiiiiia

- Magen drar ihop sig pga hunger.
- Benen värker pga allt stående.
- Fötterna gör ont pga dåliga skor.
- Huvudet dunkar pga..vad? hög körsång kanske?

Ja, det var så jag kände när jag gick hem från skolan..ENSAM! Men nu har jag återhämtat mig och ligger här under täcket och läser lite bloggar. Tänkte ta fram min bok och läsa lite också om jag pallish, måste ligga i nu :)
  Lucia är iallafall asjobbigt, men ganska kul. Lucia + minifys igår på träningen klarar inte mina ben riktigt av, fysatan vad jobbigt det har varit att stå upp idag, haha.



Elin sa till mig idag att jag typ kommer få gå först i luciatåget :OOO Efter lucia och hennes två tärnor dårå, men ändåååå, scarry duuude. Och så ska jag HÖGST upp på den där dumma ställningen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jag kan klaga med dig:

- min rumpa gör ont av sittande på en hård stol i princip en hel dag

- min "svank" gör ont av att sitta rak i ryggen i princip en hel dag

- min mage kurrade av hunger

- jag höll på att somna



och jaså :D det är ju roligt att gå längst fram, i guess. Har typ alltid gått nästan längst bak och det är ju boring, då är det ingen som lägger märke till en ju



därför så borde du vara glad! :D

2009-12-09 @ 16:15:54
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Elin

LIFE IS HARD...

2009-12-09 @ 17:21:12
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/
Postat av: emmmmmmmmmmma

då får jag iaf se dig :D



sandra du byter tempus!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-09 @ 19:54:21
Postat av: Jennifer

all eyes on mee :D Sandra, riktigt krattigt!!!!

2009-12-10 @ 15:53:21
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0