Sista dagen av år 2009

och jag spenderar den med städning, rensning av garderob, strykning och lite pynting. Ikväll kommer en himla massa människor komma hit. Jag kommer att vara med under middagen och sen sticker jag iväg till Hanna och Helena.
  Det känns bra med nyår tycker jag! Jag ska försöka ha ett godisförbud och jag gillar att man har chansen att få en ny start på allting. Så Gott Nytt År! Gör det till ett underbart år :)


Och årets höjdpunkt går till...:


Thailand. En helt underbar resa förutom sista dagarna då jag fick öroninfektion typ!


Kommentarer
Postat av: Emma

man kan väl förändra saker ändå? :p

2009-12-31 @ 14:56:12
Postat av: Jennifer

klart man kan men jag ser det som en ny start om man nu vill ha en ny start :)

2009-12-31 @ 18:00:01
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0