SNÖ SNÖ SNÖ

En underbar skapelse som orsakar liite för mycket olyckor!
När jag såg snön i lördags blev jag bara ledsen, men snö är fan underbart. För en vecka sen var snöälskare galna, nu är Sandra och Emma galna, haha. Det är så mycket mer underbart ute nu, kolla bara ut hur mycket mer ljust det är. Inte bara mörkt och slaskigt. Visst sommaren är bättre men snö är fan wonderful! I looove it.
   And no more snow for now. Hm..idag har jag haft träning. Måste vara en elak liten fillur och säga att vi suger, förlåt mig. Men ja. Idag har jag också gått i skolan. Lyssnat på väldigt vackra jullåtar på spanskan, haha. Äh vafan, har inget att skriva. Snö är bättre än regn. Sol är bättre än snö. Snö är bättre än tråkigt vårväder. Våren och hösten kan vi slänga i papperskorgen. Fast behåll min födelsedag bara :)


Ingen slår mina paint målningar!
På bildlektionen gjorde jag en vacker julgran som jag gav lite fjäskande till Ulla-Maj :D


Kommentarer
Postat av: Emzo

"snö är bättre än tråkigt vårväder" - lilla gumman, jag känner en stor frustration då jag försöker hålla mig från att bli arg på dig av en orättvis anledning!

2009-12-16 @ 16:18:49
Postat av: Jennifer

haha tänk på att alla människor är olika Emma :)

2009-12-16 @ 21:55:49
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0