Tomten jag vill ha en riktig jul

Hola mama mia papa fia :)
Todaaay..har vi haft en helt värdelös kemilektion, hata hata, ogilla ogilla vår lärare. Sen hade vi badminton, alla killar blev förvånade att jag var den enda tjejen kvar på en tävling, moahaha. Badminton is my thing duuude, eller inte riktigt men av någon anledning blir jag bra på King. Efter det fortsatte lucia, det är ganska jobbigt haha. Får ont i rumpan av att sitta hela tiden så skäms jag för att jag tror att alla hör mig och garvar åt mig typ, haha. Män män, lite skojigt är det ändå. Slapp ju SO, engelska OCH svenska idag, den ni!
Ikväll blire träääääning, jag ska springa skiten ur mig assåå. Taggad!


Jag vill också ha en appleshit, tänk vilka snygga bilder ni skulle få se varje dag då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

en sån som man haar när man är liten

2009-12-03 @ 17:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0