Try to hide from my kiss

Tjena tjabba tjollahoppsan, allt bra? :) haha
Jag har precis legat och kollat på coyote ugly och vet ni vad jag fick reda på? Sången can't fight the moonlight kommer därifrån, det hade jag ingen som helst aning om. Eller jag tror det iallafall, det var så jag fattade det.
  Idag var det iallafall fystest hur som helst, jobbigt var det men jag lever. Eller det enda som var jobbigt var väl egentligen coopers i slutet, men det var riktigt jobbigt. När jag kom hem firade jag med att baka, haha vet inte vad jag firade men jag ville ha hallongrottor, hihi :) Men då gjorde jag en upptäckt till! Degen på dom kakorna är mycket godare än själva kakorna, dock liiite mer illamåendeframkallande, men ändå godare haha. Så hela intresseklubben antecknar minus Helena som redan har gjort det, hahah. 
  Imorgon ska jag shoppiloppa med Toetoe så jag måste sova typ nu så att jag inte sover hela dagen! Så sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0