väckarklocka 05.20

Tjena snyggingar :) Jag sitter här hemma som i en håltimme, hihi. Vi har haft tre föreställningar idag, på varje gick något fel. Hahahah men det har varit kul, ikväll ska vi tillbaka för två föreställningar till. Sen är det slut :( Hahaha det var lite kul på sista föreställningen, på den första och andra hade först en viss trummis spelat fel, hahaha, och på andra började lucian brinna typ, lite småläskigt sådär. Sen på tredje så tänkte vi ba "woho, allting gick bra och inget gick fel" och vad händer då? Jo när en tjej ska gå ner från ställningen trillar hon och kan inte resa sig upp. Några lärare behövde hjälpa henne bort och ta henne därifrån för att hon hade ont i foten medan vi andra stod där och fortsatte sjunga och försökte hålla oss från att garva :D Men hon mår bra nu och vi kunde slutföra vårat tredje tåg, haha :)

HAHA lite roliga saker måste jag ju bara skriva här från ingenstans, bara för att jag vill skratta lite åt dom igen :)

På TV: "Spela våra roliga spel och ta del av vår spännande chatt" - chatten : Ja! Jag vann!, GG, Kul, grattis!  HAHAHAA riktigt spännande. 
 
PÅ TV: "Jag trivs väldigt mycket i ditt sällskap" - "Ja, det är några stycken som gör ja" HAHHA precis vad man vill höra när man försöker vara lite gullig. På bonde söker fru, Roger är ju liite knasig han :)

MAMMA: Herregud, har hon tre TJEJER?! (döttrar) - Eehh..det har du också mamma Vi kollade på The real housewifes of någonting och mamma blev förvånad att hon hade tre döttrar för att hon skulle uppfostra alla till divor typ :D

http://www.tv4play.se/noje_och_humor/bonde_soker_fru?videoId=1.1384776 - check it out, hahaha i love it :D

Kommentarer
Postat av: e

förstår ingenting

2009-12-12 @ 01:04:32
Postat av: Jennifer

ovanligt :) haha

2009-12-12 @ 13:28:09
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0