Vi ska sy och vi ska klippa

Gud vad trött jag är! Dagen igår gick skitfort, paketöppning, kalle, massa mat och lite spel, det gamla vanliga :) Fast alla som jag brukar fira jul med var inte där men det löste sig ändå. Julafton var toppen, och imorgon kommer typ julafton #2 hemma hos min moster för att träffa dom som var på andra ställen igår. Sen på söndag blir det Storvreta, TJOHO! :D Idag - ingenting. En himla massa vänneravsnitt som jag fick i julklapp och lite annan tvtittning. Dock protesterade mina föräldrar nu att jag hade haft fjärrkontrollen hela dagen så dom tog den och satte på flickan som lekte med elden. Såna seriösa svenska grejer orkar jag inte med på juldagen inte! (är det juldagen idag förresten?). Så det blir datorn ett litet tag. Om bara någon i världen kunde vara lite rolig och uppdatera sin blogg eller nåt..!



Måste bara säga att jag verkligen diggar dom skrikande tonerna i låten, haha :D Lyssna bara från 2.00, så härligt pipande i öronen. Men tradition, och så jävla kul! Tecknade- och barnfilmer is the shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0