Bortsprungen lapp..

Skolan idag var mellan 8.05-13.00, otroligt skönt! :)
   Jag fick reda på att jag slipper göra något i spanskan medans jag är borta, också otroligt skönt, haha. Men sen så märkte jag också att jag har tappat bort min lapp där det står allt vad jag ska göra i Thailand, och det var inte så bra. Jag hoppas på att den ligger i min Engelskamapp. Aja, jag har släpat hem ännu mera läxor idag som jag behöver göra, helst innan jag åker, men jag förstår inte mig själv, jag orkar aldrig men ändå så är jag ju knappast upptagen just nu så jag behöver göra mina läxor. Så nu ska jag göra dom, punkt slut. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sandra

men nu blir jag ledsen!!!!!!!!! du skulle ju lägga ut bilderna och bilden på när amanda halkade :(:(

2009-02-12 @ 14:11:15
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

dom kommer :)

2009-02-12 @ 14:56:17
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0