Fran Thailand

Hej allihopa, vart ska jag borja? Kan borja med att saga att det ar otroligt svart att skriva pa detta tangentbord, sitter vid ett internetcafe, ni kanske far det lite svart att fatta, haha det har iaf jag. Nar jag skriver det har sitter ni sakert i skolan ocksa, moahhaha.

har vi inte hittat an. Bor har i ett tvavaningshus\lagenhet med nagra andra svenska famijler som grannar. Vi delar alla pa en pool men det verkar typ bara vara vi och en annan familj som ar dar varje dag, sen flyttar det in nya hela tiden ocksa.

Aven fast jag foljde Sandras rad och alla andras sa har jag brant mig, kanns ganska omojligt att inte gora  det faktiskt. Men det ar bara pa ryggen lite grann sa jag kan fortfarande sola. De dagarna som gatt har vi bara legat och slappat vid poolen, imorgon tror jag att vi antingen ska till ett berg som heter apberget, dar finns det tydligen massa apor och det later faktiskt lockande :) Eller sa drar vi ner till beachen och steker lite :D

Maten har varit underbar forutom forsta maltiden da jag fick friterade nudlar, dom var slemmiga och usch! Och maten pa planet var ocksa skit. Jag gillar inte att flyga, alskar starten nar man aker jattefort och sen lyfter, varsta pirret i magen, det ar haarligt! men de andra 10 timmarna var bara pina, vi flog pa natten sa jag behovde sova men kunde inte, satt uppe och kollade pa high school musical 3 (gratis, haha Amanda :)). Sen laste jag ut en bok, madde illa och leeeed. Men det var det vart med tanke pa varmen och den harliga stoora, klarblaa poolen.

Klockan ar 19.16 har och vi ska alldeles strax ga och kaka middag. Juste, thailandarna ar ju jattegulliga! Alltid glada och trevliga. Det ar deras engelska som ar lite jobbig bara, pappa fattar ingenting haha. Dom kan inte mycket och dom mumlar och laspar lite. Men men, vi overlever. Det jobbiga ar ju ocksa att killarna alltid ska le och stirra hur mycket som helst nar jag och mina systrar gar forbi, nar pappa foljer med ar det inte sa mycket, hah. Tack Helena for att du sa att jag behovde ta med mig fler bocker ocksa, har redan last ut 2 stycken (ja Emma, det ar mycket for mig). 

Gatorna ar djurvanliga, haha. Har gar massvis med kossor och massor med hundar och nagan katt. Har ocksa sett nagra honor och tuppar. ASstora grodor hoppar runt pa kvallarna ocksa. 

Men nu ska jag sluta babbla pa, kommer inte in pa facebook eftersom mitt loserord innehaller en svensk bokstav, SUCK! Far vall se nar jag skriver nasta gang, ciaoo sotnosar, hoppas ni har lite varme iaf :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

OMGGG!!!!!!! JAG VILL OCKSÅ VARA I THAILAND!

HAHAHAHAHA grodor XD Gud vad mysigt :o

2009-02-18 @ 13:51:02
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: amanda

hehe. Det låter som du har de bäst.Och vi saknar dig bajs mycket. Puss på dig och sola som in i bomben, du ska vara en pepparkaka när du kommer tillbaka!

2009-02-18 @ 22:38:13
URL: http://raspberrycake.devote.se
Postat av: Eliin

Du , det låter som om du har det bäst ! Lyllos dig att få ha det så där i två och en halv vecka till :D I skolan händer typ ingenting förutom det gamla vanliga så du missar inget iaf:) Sola, bada, ät, dega, shoppa, mys och gör allt annat kul! Vi saknar dig ! <3

2009-02-18 @ 22:50:42
Postat av: Emma

Gå inte och bli dödad av en apa är du snäll :) haha jag saknar dig :D :D :D :D och hörruuuhh, det är bara att läsa på så kommer du snart ikapp ;D

2009-02-19 @ 14:18:36
URL: http://emma.karke.blogg.se/
Postat av: alfabetet

det är bara att kopiera den svenska bokstaven och klistra in, så facebook kommer du nog in på :)



å ä ö



Å Ä Ö

2009-02-21 @ 17:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0