Hua Hin-paradise!

Tjohejsan pa er :) laste i tidningen (expressen som dom salde pa stranden ?! :o) att nagan stor kyla var pa vag mot Sverige, stackars er, hoppas ni inte fryser ihjal och att den forsvinner nar jag kommer hem (:

Igar spelade jag golf och var pa massage, sa harligt det kan bli (a). Jag spelade vall helt okej pa golfen, for att vara forsta rundan ar 2009 iaf. Vi hade caddies OCH golfbil, sa det blev knappt sallsapsspel eller sport. Men det var skont anda eftersom det var sa himla varmt att spela. Och efter vart harda slit pa golfbanan fick jag en oljemassage, najs najs.
Annars har vi solat, varit pa stranden i forrigar, brande mig som satan och sag en acklig, dod manet pa strandkanten, den hade typ en meters area :o, overdriver inte! eller jo, lite kanske.

Min systers pojkvan har tydligen kortelfeber och nu inatt fick min syrra feber hon ocksa, hoppas innerligt att det inte ar kortelfeber!

Forsta hemlangtan fick jag idag, haha. Det var nagot trevligt pyssel i tidningen dar det stod massa pojknamn och da fick jag varsta paminnelsen om min kare klass dar hemma :) men dom kommer jag ju fa traffa senare sa nu har jag ingen hemlangtan langre, saknar ju forstas manga dar hemma.

Klockan ar runt sju igen och vi ska snarast kila ivag och kaka, jag ar hungriiig :)

Juste, jag vill tacka mitt alskade lag for att ni vann over Rasunda, guuud vad glad jag blev nar jag sag Rolands sms, harligt flickor, det var en viktigt match :).

Har kor alla moppeder typ sa om Sandra var har skulle hon vall flirta till sig nagra killar som hon fick aka pa deras moppe, haha. Ingen aker bil har faktiskt..forutom vara tuk tukar :)

Tjoheeej manniskor, har ar det gott, hoppas ni mar bra. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Sandra och Emma

Hahahahha fan vad vi saknar dig, sluta vara borta så jävla länge :D <z3<3<3<33<3<3<3 och vadå moppepojkar? Sandra har ju Simon :D

2009-02-21 @ 14:08:44
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: Jennifer

juste fan, det glomde jag :D hon kan fa suktas med att det finns otroligt mycket donuts har ;)

2009-02-23 @ 12:34:02
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/
Postat av: Sandra

:o donuts :D

och dessutom så är det väl ingen jättestor kyla här nu? det är bara typ.. jättejättemycket snö ute :)

2009-02-23 @ 15:06:45
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Astrid Bolund

Gillar om det du skrev! Skojigt att se en del prima saker och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om varenda dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0