Isfläcksåkning

Bara 11 timmar och 48 minuter kvar nu :)

Dagen hittils har varit lång, fast ändå inte slut. Jag har hunnit med massor. I skolan hade jag Engelska och Spanska, sen slutade jag. Blev av med en spanskaläxa och en matteläxa idag, väldigt skönt. Efter skolan gick jag iallafall hem och käka lunch, och bakade kakor :D. Jag hade sedan bestämt med Elin, Amanda, Helena och Sandra att vi skulle träffas hos Elin, där kom jag på en ny låt (bästa låtskrivaren), vi spelade alfapet, hahaha men Elin hade konstiga regler sen blev hon sur och klagade när vi körde efter mina. Sen stack vi ut till en isfläck som vi sett på vägen dit och där åkte vi på plastpåsar och tefat och tog typ 700 bilder. Även fast det är fredag den trettonde så gjorde jag aldrig illa mig! Helt otroligt, vem har hittat på att det är otursdag? Det är fel för mig asså, jag trillar jämt. 
   Nu ska jag se fall Elin har laddat upp alla bilderna på facebook än (tveksamt) och jag ska jobba matte och göra min käre musikläxa, otroligt kul. Efter det ska jag sticka på träning och säga hejdå till alla där. Ha en trevlig liten fredag :)



Me love this people

Kommentarer
Postat av: Sandra

:):):):):):):):):):) mysig dag :):)

2009-02-13 @ 18:36:12
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0