Klagomål kommer här (:

För cirka 25 minuter sen var jag extremt arg och frustrerad. Jag måste sitta och jobba matte, jag får fel hela tiden, fattar ingenting, blir arg, kastar iväg pennan, samlar mig men bli arg igen för jag måste hämta pennan. Fyfan, jag vill ju bli av med matten, måste det vara så jävla svårt?
Aja, jag tog i allafall en lång, varm dusch och nu känner jag mig en aning lyckligare. Men jag måste ju återgå din den helvetes jobbiga matteboken snarast så då lär jag väll kasta saker igen. Jag har försökt att slå en kudde när jag är arg, eller oftast nypa mig själv riktigt hårt i armen. Men jag vill ju bli av med min ilska, jag vill slå någon annan så den får min ilska. En kudde vecklas bara upp igen och min ilska är kvar. Om jag nyper mig själv så får bara jag ont och då blir det bara jobbigare, usch. Jag skulle behöva en människa som jag fick slå :).
Nuuu ska jag ta alla bilder från Elins facebook och sen fortsätta med matte, ciao.

Kommentarer
Postat av: amanda

Åhh, jag kommer sakna dig massor när du är i thailand. Dumma dig som åker (a)Ähh, har det toppen där nere och sola för mig med. :) Puss!!!!!!!<33

2009-02-13 @ 22:19:43
URL: http://raspberrycake.devote.se
Postat av: Sandra

VA?! Vad säger du? :o hon kommer bli jättebrun då!

Haha nej, bli brun som fan nu :DDDDD



Gå ut, ta några djupa andetag och gå sedan in igen :D

2009-02-13 @ 23:29:24
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hahahah jag ska sola för allihopa så blir jag superbrun! :) kommer sakna eeer <3

2009-02-14 @ 09:14:09
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0