Onsdag

Jag förstår att Sandra får pms, herregud vad segt blogg.se är ;o jobbigt!

Svenskan idag var otroligt rolig. Förutom när vi blev seriösa och började jobba med grammatik dårå. Vi körde en lek när man skulle komma på massa olika grammatiksaker på en speciell bokstav, jag skulle komma på ett substantiv egennamn typ. Jag hade ett namn som jag visste men jag kom verkligen inte på det, eftersom Ellen och Sandra har gått på samma dagis som jag så skrek jag ut (eftersom det gick på tid) "95:A SOM GICK PÅ DAGIS, KALLADES SNOPP!", Ellen börja asgarva men Sandra förstod och skrev ett namn, som jag kanske inte borde nämna här om någon heter det, hahaha :D det var iallafall väldigt kul. Och på SO:n var Sandra lite smart (vi har samma placeringar på alla lektioner, bara så ni vet) :
"Det var jag som sa att man ODLAR ris, jag tror jag vet eftersom jag kommer från Asien!"
"Du har inte ens varit i Asien"
"Joo"
"Nej..."
"MEN JAG HAR BILDER!!"
HAHAHAH :D bra där. 

Imorgon slutar jag tidigt så då måste jag plugga massor, det ska jag sätta mig och göra nu också, känns inte så suktande att plugga 200 tal i matte, plugga till typ 4 prov och massor med läxor i Thailand. Så min plan är att göra allting nu. Jag måste börja packa också :o Jag har inte ens börjat och mor & far är redan klara. 

Jag glömde min mobil hemma men jag tog en dagens outfit efter skolan till dom som känner sig intresserade, jag är inte så intresserade själv, haha men ändå :) mitt hår var platt idag också!

Kommentarer
Postat av: Sandra

din fina jävel jag blir avundsjuk på dig -.- men det ära bra att någon av oss har blivit skänkt en fin kropp :D

och ja, det där på svenskan var hysteriskt kul hahahahahahaha

2009-02-11 @ 21:19:21
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hahaha ja det är bra att gud gav dig den vackra gåvan med en fin kropp :)

2009-02-12 @ 13:48:08
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag syftade på dig

2009-02-12 @ 15:21:06
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHAHAHHA "jag förstår att sandra får pms" som att det framkallas av blogg.se? HAHAHAHHA

2009-02-12 @ 16:03:28
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jag syftar på dig :)

och ja, det är klart det gör. hahahha :D nej men vafan, jag orkar inte skriva mer invecklat så det blev lite konstigt (:

2009-02-12 @ 17:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0