Packning pågår

Nu har jag äntligen börjat packa. Men jag har väldigt mycket beslutsångest om många av mina plagg, det är inte kul. Så jag är deffinitivt inte klar än.   Och nu känner jag att varje inlägg får massa bilder och lite text i sig, men det är för att jag inte har något att skriva om och massa fula bilder att lägga ut :). Så här kommer lite bilder på min härliga packning, aah lukten på mina bikinisar får mig att lääääängta! Och alla sommarkläder,  (ja, det här är mitt sätt att sukta er, moahah :D).
 

Packningen

En trevlig liten kjol och mina böcker som följer med, bara gossip girl (a)

Sen behöver jag hjälp med skorna, ska nog ta med mig 3 par och dom blåa är säkert att jag ska ta med, hjälp mig med dom andra två pleeease :) Fast jag tror ifs redan att jag har bestämt mig, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Sandra

JÄVLAR VAD LITE DU SKA HA MED DIG! liten väska som fan

2009-02-11 @ 21:29:42
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

:O jag har inga kläder, hahaha. Plus att den faktiskt är ganska stor, och det finns tvättmaskin, och jag hade inte planerat att gå runt med 20 kilo kläder på mig :D där är min ursäkt, haha :)

2009-02-12 @ 13:49:29
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0