Studiedag

God morgon, goda vänner :) Fast jag vaknade för ett tag sen, har legat och kollat på 4 avsnitt av vänner. 
Jag funderar på att baka eller fråga Tove fall hon vill baka, hahaha det är vår speciallitet. Tänkte bjussa på lite bilder från några av våra trevliga lokalkvällar, eftersom jag inte har något att göra. Sandra, Tove, Emma och jag med på bilderna :)

¨
En gammal lokalkväll, kanske den bästa. Tänk på att vi inte har sådär mycket smink nu längre (:


- Tove, alltid lika söt. Och den här gången var Annelie och Johanna med också! Hade inte så mycket bilder :)


Haha, senaste kvällen. Här återupplivar vi många minnen.

Vi har haft flera men kan inte hitta så mycket bilder, vi brukar alla se ut som små råttor när vi är där så kameror är oftast förbjudet :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

bäst :D

2009-02-10 @ 12:21:09
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

i love it :D

2009-02-10 @ 13:41:19
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0