Vill ha sommar!

Halloj :) 
Tänkte börja med det här igen, haha. Vi får väll se hur mycket jag orkar skriva men ni läsare (Emma och Sandra) får väll läsa så mycket ni orkar. 
   Igår spelade vi en match mot bele, vi förlorade med 1-2. Men dom skämdes iallafall så det är alltid något, haha. På matchen gjorde jag illa mitt knä och det var inte kul, det har dom som jag umgås med hört idag :D. Innan matchen var jag och kollade hur flexibel jag var, eller något sånt. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde, men fysanalys kallades det. 
   Idag stack vi till ungdomsmottagningen klockan tio och snackade och lite skit. På engelskan satt jag, Vincent och Sandra och diskuterade lite intressanta saker, så som det brukar vara. Inget speciellt har hänt tror jag. Eller juste, när vi skulle hem så fick Sandra lite snea blickar och hon bestämde sig för att ta tag i det och fråga personen varför, dialogen blev trevlig: 
Sandra: Varför kollar du snett på oss varje gång du går förbi?
mmm: För att jag känner er
Sandra: Okej..? hej då
mmm: Hejdå (rynk i pannan)
 
Hahaha, normalt svar där. Så på vägen hem bestämde vi att Sandra ska kolla snett på Simon nästa gång hon ser honom, grattis Simon (:



Har inte så många nya bilder så jag tar lite härliga från sommaren, Lövsta. Fan vad härligt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

SOMMAR!

2009-02-09 @ 16:57:54
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0