<3 mormor&morfars place

Hemma från mormor och morfar nu. Det är helt sjukt hur underbart det är med alla färska bär och grönsaker, jag brukar inte vara ett stort fan av det med att gå och plocka ute på landet smakar underbart! Jordgubbarna var nästan slut för dom hade plockat alla, hallonen var inte mogna än, men smultronen och tomaterna och morötterna - helt sjuukt! Jag dör för tomaterna asså, haha. Till och med Sandra skulle säkert tycka om dom.
   Jag somnade idag där. Det var inte så himla bra, hade skitont i huvudet så jag gick och la mig i deras säng. Då somnade jag såklart och vaknade två timmar senare. Nu kommer jag inte kunna sova ikväll, det är säkert. Och jag som ska upp tidigt imorgon. Haha det var lite roligt, för när jag gick och la mig så satt dom och fikade och när jag vaknade så höll dom på att ställa fram kaffe på bordet, fikar varannan timme där. Inte det bästa för formen men det är mysigt :)

Jag har gått runt idag och fotat alla möjliga bär och blommor, men självklart går det inte att ladda upp dom. Så dom tråkiga bilderna får ni klara er utan. Men jag kan säga en sak - alla ni som gillar att gå runt och fota blommor och skit (Amanda), ni skulle nog gå därifrån med 500 bilder. Massa blommor och underbart, jag bara älskar att vara där!


I våras

Förra sommarn

Föresten, jag gick köra morfars gräsklippare idag, en sån som man sitter och kör på, Skoooj :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha åh jag får minnen

2009-07-23 @ 21:19:59
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha men jag tycker om tomat nuförtiden :o

2009-07-24 @ 01:17:58
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0