ajf

God morgon! Hur mår ni mina små kycklingar? :)
 Jag har precis börjat göra mig i ordning, vi ska åka om ett litet tag. Jag tycker att det är kallt ute så jag sätter på mig regnbyxor och tjocktröja och allt, så kommer mamma där i kjol och piké, haha. Imorgon vill jag väldigt gärna ha sol för då har jag inget planerat och jag skulle inte banga för att ligga ute i solen och schteka lite. På tisdag ska vi till Skansen igen, då för att kolla på Allsång. Fast denna gång åker jag med Elin, Amanda, Sandra och Helena. Det blir nog trevligt att träffa dom igen.


Haha förra sommarn när jag hade fått manikyr av lilla Toetoe. Högerhanden ser gigantisk ut :o

Man märker inte alls att jag inte har några bilder att lägga ut, haha.

Kommentarer
Postat av: elin

hej gumman!

din kyckling mår super ;)

ses på skaaansen :)<3

2009-07-12 @ 14:09:52
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0