Allsång

Fyfan vad kul det var, eller det tyckte jag iallafall. Så mycket roligare än jag hade tänkt mig, och om vi skulle stått vid gallret skulle det fan ha varit gryymt kul. Vi satt på en bänk, som dom hade fixat så mysigt. Där viftade vi med armarna och skrek som små flickor, nu är jag hes :) En tjej fick en puss av Alexander Rybak, jag och Elin blev avundsjuka haha. Ny dansbandskärlek har vi också fått "Jag måste ringa Carina" hahahah så jävla grym!

Det jobbiga nu då är att Elin tog alla bilder och hon åker iväg till västkusten imorgon, så dom kommer väl komma om någon vecka eller så, hahaha.

Imorgon kanske jag ska till beachen med min syster, vi hörs dåå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0