Bää

Bläää, imorgon måste jag städa mitt rum. Då ska jag verkligen städa det fint och behålla det så! Jag lär ju hinna iallafall eftersom jag ska träffa Emma men hon sover hos Sandra så dom lär väll inte vakna förren typ 3, haha.

"Mr.Mens, where are you?" hahaha, det är ju nästan lite roligt att kissie har härmat desiree nu. Man märker ju att hon gör det med flit för att bara vara irriterande. Bara väntar på ett klagomål från Desiree nu. Ett tag störde jag mig gryymt mycket på "Paow", "Dessie" och "Kissie"'s bloggar men nu tycker jag faktiskt bara att det är Desiree som är lite småkorkad. Dom andra två är ändå rätt så ganska normala. Lite småroliga ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0