Baby goodbye

Fyfan, jag köpte en bussremsa igår och den tar slut efter idag..Jag önskar so bad att jag skulle köpt ett sommarlovskort när man väl kunde det. Nu när jag försökte var dom slut så jag får bli paaank på bussremsor och 7dagarskort, inte bra!
   Jag ska ta bussen som går 13 över mot Ida så jag kan sitta med henne där i kiosken :) Halv tre eller nåt går vi ut på banan sen, jag, Jessica och Tobbe.
   Ikväll kommer mamma och pappa hem igen, då får jag inte sova i deras underbara säng längre, haha. Jag älskar den sängen, bred och mjuk och mamma har typ en tempurmadrass (!!!).

Gotta Get Readdddy, Farewell



Tomatoes, skitgoda att plocka direkt från växten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0