BFF

Puh, snacka om att jag är mätt! Vi åt middag klockan sju och jag är fortfarande så mätt så jag knappt kan röra mig, känns som att jag kommer kräkas snart asså. Och jag åt inte ens mycket. Men men, nog talat om det :)
   Sandra skulle tydligen åka till Katrineholm nu över helgen, vilket är samma ställe som mina kusiner bor, vilket jag fann otroligt coolt. Det gjorde dock inte Sandra, haha.
   Emma och jag har käkat två glassar idag. Vi har också kollat på Madagaskar 2, vilket är ungefär den bästa filmen som finns. Vi har också spelat lite spel och suttit ute i solen, mysigt.
   Pappa och jag ska spela på viksjö GK imorgon. Där har jag endast spelat 1 gång, även fast jag bor precis bredvid den. Jag ska fortsätta testa ut lite drivar som jag gjorde idag också, känns väldigt normalt att gå runt med 4 st (då man brukar ha 1).

Sen har jag inget mer att berätta, vi får helt enkelt höras efter min ovanligt golfiga dag imorgon.


Golfbanan imorgon, dock inte denna.
Lilla Adam, Victor och Johanna kör på seriöst spel! :)

Carl, my new BFF liksom. He's so cute

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahah han var sötare än jag trodde

2009-07-04 @ 10:29:38
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: ida hultmaan

där kom det igen jennifer :( jag är din bääästavän ju!! sadface

puss på dig och carrrrl :)

2009-07-04 @ 20:50:21
Postat av: Jennifer

Haha förlåt! Men du vet att han kommer efter dig :)

2009-07-04 @ 21:24:44
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/
Postat av: Emma

-.- </3

2009-07-04 @ 23:12:24
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: ida hultmaan

yees :D:D

2009-07-06 @ 20:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0