God natt

Hejhopp! Idag fick vi en härlig sovmorgon, åkte ut till klubben runt 1 tror jag. När vi var på 14 och klockan var runt halv sex började jag snacka om att vi skulle käka lunch, kändes skitkonstigt att klockan var så sent. När jag skulle ta tåget hem så bestämde Ida och jag att vi skulle cykla sakta så jag skulle komma lagom till kvart i tåget, jag cyklade bredvid Ida som åkte långsamt på sin moppe, hahaha. Men iallafall, när vi nästan var framme kom vi på att jag kanske skulle hinna till tåget innan så vi cyklade och åkte fort till Ida, lämnade cykeln och så fick jag skjuts av hennes pappa till stationen i ultra fart. När jag kom fram stod tåget redan där och jag behövde fixa med min remsa och allt. Hon i luckan var inte den snällaste heller och släppte förbi mig utan behövde istället (samtidigt som hon pratade i telefon) vika upp min remsa långsamt, fråga vart jag skulle två gånger och sen stämpla. Dörrarna stängdes precis framför näsan på mig men den snälla tågföraren öppnade dom igen som tur var, så jag kom hem i tid! Tjoho.

Imorgon blir det skansen skulle jag tro, trevligt trevligt. Sovmorgon då också, lever livet nu asså! haha ;D


Felix, jag och Elin förra sommaren. I miss it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0