Grönan jaao

Min arm är verkligen skadad nu, den gör jätteont! Och ja, jag måste klaga, jag är inte lika duktig som Ida som bara fortsätter spela utan att säga att hon har ont, haha. Jag beundrar henne faktiskt väldigt mycket för när jag har ont så måste jag klaga. Nu har jag iallafall en stooor svullnad på min arm efter bettet från det mystiska djuret. Det är ömt och känns som att jag har blodstopp i hela armen hela tiden. Jag hoppas jag kan spela iallafall, det borde jag kunna.

Roliga saker då - Imorgon ska vi till grönan! Tjohooo!  Antingen blir det bara jag och Ida som sticker dit, eller så följer lilla Johnny och Anton med, myspys. Det ska bli rooooligt :D Eller iallafall om Anton vågar åka Insane för det vågar tydligen inte Johnny och Ida dom fegisarna ;D


Ida & Anton, lite smågalen sådär

Kommentarer
Postat av: Jennie

va kul att åka till grönan ^^

2009-07-17 @ 17:55:54
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: ida hultman

hahaha, tack vännen. man måste visa att du hade rätt när du sa att jag var din idol (a)

jaa, jätte kul ska de bli :D KANSKE vågar åka den :) <33

2009-07-17 @ 18:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0