I am tha winner

Gissa vem som vann idag? Juste, jag! haha, ingen sänkning men det var riktigt skönt att kunna spela lite bra igen. Ida var ett slag ifrån att komma vidare, riktigt synd. Men vi får hoppas på att den andra blir sjuk eller nåt, haha vad taskigt :D Bara hon inte skadar mig liksom, moaha. Men jag tackade ju henne i mitt tacktal så :) Jag spelade med en himla konstig brud, men det tar vi senare. Nu är jag grymt trött, imorgon åker jag till golfklubben och sitter med Ida i kiorren och sedan spelar med Johanna, najs.

Förlåt för inga bilder på typ 7 år, men jag gör ingenting som man fotar någonting, haha. Kanske efter imorgon när jag och Ida har stått på händer och allt sånt (:

Kommentarer
Postat av: idahultman

haha, känns som bara jag kommenterar :o :(

våran bild då ? när kommer den upp ?? :o <33

2009-07-29 @ 21:30:13
Postat av: Jennifer

haha men det är bra lilla du! du förstår, min blogg är inte den populäraste :)

2009-07-29 @ 21:52:58
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/
Postat av: ida

jag tycker om den iaf :D

2009-07-29 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0