I'm dead

Jag är så otrooligt trött, jag orkar knappt stå upp. Att först gå från bilen till huset - jobbigt, att sen resa sig upp för soffan för att gå till duschen - ännu jobbigare, att efter det stå i duschen och duscha - bajsjobbigt. Men men, det var bra att testa på, jag har gått dubbla rundor idag vilket är jobbigt. Tänk er att gå på promenad i cirka 10 timmar, föreställ er hur mina ben känns nu, förstår inte hur folk klarar det haha. Jag kom väl ungefär sist också, men jag är stolt att jag ens orkade runt.

Imorgon ska jag upp tidigt (igen), vi ska åka ut till skärgården över helgen, mysigt! Jobbigt med dom tidiga tiderna bara, måste upp ännu tidigare och packa också. Nu vill jag inget annat än att gå och sova, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: FS

sv: haha ja som t.ex på mr.mens men säkert nån gång har hon fått slut på ideer och härmat dessie. Hon tror väl inte det märks eftersom hon har en massa mer läsare!



kram =)

2009-07-24 @ 22:15:58
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0