Kul kan man ha

Hej på er människor. Jag har precis kommit hem efter ett långt pass i kiosken, fast det gick faktiskt ovanligt fort. Kan bero på att jag satt och läste bok hela tiden, det brukar jag inte göra. Men nu när jag har slängt iväg min otroligt dåliga bok och bytt ut den mot en Marian Keyes så är det faktiskt inte så konstigt. Me <3 Marian Keyes. Nu blev jag sugen på att åka till en bokhandel, haha. 






Så otroligt kul kan man ha när man sitter där. Iallafall fint väder!
Tagna med min grymma mobilkamera.


Nu ska jag gå igenom dessa tre kassar med kläder som jag nyss fick av min största syster, julafton varje dag! :) Hoppas det ligger lite golfkläder där i..

Kommentarer
Postat av: Emma

Känns som att du kan få sällskap till bokhandel från det här hållet faktiskt :)

2009-07-20 @ 22:28:46
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0