Lååång dag

Hej på er människor. Jag är så otroligt trött så det finns inte, orkar knappt stå på mina ben nu. Gick upp klockan 6 imorse, åkte iväg halv 7 och gick ut på banan klockan 8. Jag spelade in inför tävlingen på fredag, kändes lite bättre ändå efter idag, även fast det gick skitdåligt så kändes banan inte som världens svåraste. När vi spelat klart åkte vi full fart hemåt, jag fick springa in och byta om sen skjutsade pappa mig till Ida där jag fick hämta min cykel och cykla till jobbet. Världens motvind så det tog typ 25 minuter istället för 15 att komma dit, jag kom lite sent. Och helt jättesvettig, det var verkligen jobbigt!

Jag: Jag vill ha en ny garderob
Mamma: (Pruttar) det svarar jag på det!
....
Mamma: Åh fyfan vad den luktade


Hahahahah, det var riktigt roligt. Min käre mor underhöll mig mycket idag med sina humoristiska saker hon sa :)


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHHAHAHAAHHA äntligen nån som m ärkte och garvade XD

2009-07-21 @ 22:02:51
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahahaha XD

2009-07-22 @ 00:33:42
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0