Min dag

Halloj Halloj. Idag har jag kommit på att mina sovmorgnar är väldigt korta, vaknar typ klockan 9 då och tycker att det varit jätteskönt att få sova ut, haha. Jag skulle egentligen åka till klubben runt två för att jobba, men istället klockan 11 tyckte Ida att det var en bra idé för mig att sticka och möta henne i Kungsängen där vi åkte på en liten upptäcktsfärd för att hitta Johnnys hus. Han beskrivningar var inte dom bästa men till slut hittade vi. Där var lilla Dennis också och så satt vi och kollade på när han packade sin feta väska full (för han skulle bort i två hela dagar) och sen blev vi utslängda när han ville ta en dusch. Då tog vi en liten (lång) tripp till golfbanan där vi mötte fjunis och Emil som skulle spela match. Fjunis motspelare dök dock inte upp så vi tre hoppade in i en golfbil och körde runt lite där. Jag höll på att trilla ut och dö några gånger men annars var det lugnt. Efter det fick jag jobba så roligt i kiosken. Besök fick jag iallafall av Ida, Anton och Johanna, det var snällt :)

Jag tror inte att någon brydde sig om det där men det är alltid trevligt att få läsa. Nu ska jag ta och hitta på något roligt, imorgon blir det tävling. Taggad för sänkning nu asså!





Lite vackra golfbilder från förra året. Jag saknar dig Johanna

Kommentarer
Postat av: ida hultmaan

lycka till idag :)<3

2009-07-12 @ 12:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0