Nu är jag hungrig

Hemma på fina ljusa dagen tänkte jag när jag klev av bussen. Fast det visade sig att klockan var halv sex så jag var inte hemma så tidigt ändå, det var den fina kvällssolen som visat sig bara. Jag gick in och tog ett bad faktiskt, det var länge sen. Vi har en massa gamla presenter med badskum och badsalt och allt möjligt så jag hoppade i med allt som jag hittade, det luktade väldigt mycket. Efter jag hade fått risfingrar och upptäckt att badkaret läckte så hoppade jag ur, då såg jag en liten fin påse med kläder som jag ska gå igenom nu. Jag slipper ju gå och shoppa, bara mina kära systrar rensar sina garderober med jämna mellanrum så, haha.
 


Jag har ingen passande bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0